darya

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رسانه انگلیسی واکنش عجیبی به مصدومیت دروازه بان ایران در جریان بازی با انگلیس داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی اش در جام جهانی 2022 قطر مقابل انگلیس قرار گرفت.

این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل در جریان است. اما در دقایق ابتدایی بازی اتفاق تلخی رخ داد و علیرضا بیرانوند با مجید حسینی برخورد شدیدی داشت.

مقالات بیشتر:ایمپلنت سوئیسی

بیرانوند در این برخورد شدید به شدت صدمه دید و بینی اش دچار شکستگی شد و با وجود اصرار برای حضور در زمین بازی ولی در نهایت به دلیل نداشتن تعادل و درد شدید جای خود را به حسین حسینی داد.

شبکه «بی بی اسپورت» در واکنش به این تعویض اجباری نوشت: مصدومیت علیرضا بیرانوند ضایعه بزرگی برای ایران به شمار می آید. حسین حسینی که برای استقلال در لیگ خلیج فارس بازی می کند، برای اولین بار در رقابت های جام جهانی حضور دارد جانشنین او شد.

این رسانه انگلیسی در ادامه به گمانه زنی پرداخت و نوشت: جام جهانی برای بیرانوند می تواند اکنون با پروتکل های ضربه مغزی تمام شود.

مقالات دیگر:دفتر عقد شیک

  • darya mehr
  • ۰
  • ۰

برترین ها:مک گورک، هماهنگ کننده شورای امنیت آمریکا در امور خاورمیانه و شمال آفریقا مدعی شد که ایران قصد حمله به عربستان را داشت که به احتمال زیاد به دلیل همکاری امنیتی میان ریاض و واشنگتن انجام نشد.

ایسنا نوشت: مک گورک، هماهنگ کننده شورای امنیت آمریکا در امور خاورمیانه و شمال آفریقا مدعی شد که ایران قصد حمله به عربستان را داشت که به احتمال زیاد به دلیل همکاری امنیتی میان ریاض و واشنگتن انجام نشد.

مک گورک، هماهنگ کننده شورای امنیت آمریکا در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در اظهاراتی در نشست امنیتی منامه گفت که کشورش برای مقابله با تهدیدات قریب الوقوع در منطقه راهبردی و غنی از منابع انرژی تمرکز کرده است.

مقالات بیشتر:دفتر عقد شیک

وی مدعی شد که نیروهای آمریکایی یک تهدید قریب الوقوع از سوی ایران را رصد، با آن مقابله و از انجام آن ممانعت کردند.

مک گورک در ادامه مدعی شد که ایران برای حمله به عربستان آمده می‌شد و به احتمال زیاد این امر به دلیل همکاری امنیتی گسترده میان عربستان و آمریکا رخ نداد.

این مقام آمریکایی همچنین گفت که کشورش به دنبال ایجاد زیرساخت دفاعی دریایی و هوایی پیشرفته در خاورمیانه است.

پیش از این مقامات آمریکایی و عربستانی در گفت‌وگو با روزنامه وال استریت ژورنال ایالات متحده مدعی شدند که ریاض و واشنگتن به دلیل دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه ایران ممکن است در آینده نزدیک برای حمله به عربستان سعودی و عراق آماده شود، در وضعیت هشدار قرار گرفتند.

وال استریت ژورنال ادعا کرده بود که ایران ممکن است به زودی به اهدافی در عربستان سعودی و شهر اربیل عراق حمله کند تا توجه افکار عمومی را از اعتراضات داخلی منحرف کند.

در این گزارش، با اشاره به اینکه عربستان این اطلاعات را با مقامات آمریکایی در میان گذاشته است، ادعا شده است که ارتش دو کشور و برخی دیگر از کشورها به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

یکی از مقامات شورای امنیت ملی کاخ سفید در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری آناتولی گفت: ما نگران تهدید ایران هستیم و از طریق کانال‌های نظامی و اطلاعاتی با عربستان سعودی در تماس دائم هستیم. در انجام هیچ گونه اقدامی برای دفاع از منافع خود و شرکای خود در منطقه تردید نخواهیم کرد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد گزارش منتشر شده در روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر تهدیداتی علیه یکی از کشورهای منطقه و اتهامات بی پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران در این خصوص اظهار کرد: اینگونه خبرسازی های مغرضانه از سوی برخی محافل غربی و صهیونیستی با هدف ایجاد فضای منفی علیه جمهوری اسلامی ایران و تخریب روندهای مثبت جاری با کشورهای منطقه صورت می گیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس احترام متقابل و در چارچوب اصول و قواعد بین المللی، به سیاست حسن همجواری با همسایگان ادامه می دهد و برقراری و ارتقای ثبات و امنیت در منطقه را در برقراری تعامل سازنده با همسایگان می داند و با جدیت آن را ادامه خواهد داد.

مقالات دیگر:تعمیر سه تار غرب تهران

  • darya mehr
  • ۰
  • ۰

 روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقرهای باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای  از آغاز حملات جدید  موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام برای انهدام مقرها و مراکز باقی‌مانده گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضد ایرانی مستقر در شمال اقلیم عراق خبر داد .

متن اطلاعیه روابط عمومی نیروی زمینی سپاه به این شرح  است:

مقالات بیشتر:انتخاب سالن عقد شیک

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

در ادامه  انهدام  مقرها و مراکز توطئه ، استقرار ، آموزش و سازماندهی گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق ، برخی از مقرهای باقی مانده مزدوران استکبار جهانی از ساعات اولیه بامداد امروز ( دوشنبه ) هدف دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه قرار گرفتند.

طی این حملات که در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق از جمله جژنیکان ، زرگوئیز و کوی سنجق انجام  گرفت، ضمن انهدام اهداف مورد نظر ، ضربات و خسارت‌های سنگینی به تروریست‌ها وارد آمد.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مقالات دیگر:وکیل غرب تهران

  • darya mehr
  • ۰
  • ۰

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه تاکنون هزار کیفرخواست برای آشوبگران صادر شده است، گفت: دادگاه این عناصر اصلی اغتشاشات در تمام روزهای هفته جاری به صورت علنی برگزار می‌شود.

علی القاصی مهر - رئیس کل دادگستری استان تهران

به گزارش همشهری آنلاین، القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در جلسه شورای عالی قضایی با بیان اینکه تاکنون قریب به هزار فقره کیفرخواست در محاکم قضایی استان تهران در رابطه با آشوبگران و اغتشاش‌گران صادر شده است، گفت: پرونده تعدادی از افرادی که در جریانات اخیر دست به اقدامات خرابکارانه زده و دارای اتهامات سنگینی از جمله ضرب و جرح یا به شهادت رساندن ماموران حافظ امنیت، به آتش کشیدن اموال عمومی و تعرض به نوامیس مردم بودند، در دادگاه انقلاب تعیین وقت شده است و دادگاه این عناصر اصلی اغتشاشات در تمام روزهای هفته جاری به صورت علنی برگزار می‌شود.

مقالات بیشتر:سالن عقد شیک تهران

متن کامل گزارش این نشست را از لینک زیر بخوانید:

قطعاً کسانی که قصد براندازی دارند و وابسته به بیگانه هستند به مجازات‌شان خواهند رسید | انتظار مردم این است که عوامل قضایای اخیر دستگیر و مجازات شوند

مقالات دیگر:مرکز نوروفیدبک گیشا

  • darya mehr
  • ۰
  • ۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شکایت ایران علیه رسانه‌های ضد ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه هیجدهمین مجمع عمومی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه - اوآنا- در جمع خبرنگاران گفت: تهدیدات رسانه‌ای تنها برای ایران نیست و هر ملت مستقل و آزاده‌ای در هر گوشه دنیا در معرض این تهدیدات قرار دارد و ممکن است نوع آن متفاوت باشد.

مقالات بیشتر:سالن عقد شهرک غرب

وی با تاکید بر این که این‌گونه نشست‌ها زمینه ساز جلوگیری از امپراطوری رسانه‌ای غرب می‌شود، افزود: تروریسم رسانه‌ای که دولت استکباری آمریکا امروز به‌صورت روشن در دنیا دنبال می‌کند این است که مأموریت‌هایی را که از طریق جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی پیش نبردند با تحریف رسانه‌ای انجام دهند. تحریف رسانه‌ای هم یعنی وارونه نشان‌دادن وقایع و به انحراف کشاندن اذهان، که نمونه آن را در هفته‌های اخیر در کشورمان مشاهده کردیم و یک هجمه و تروریسم رسانه‌ای به‌دلیل ریشه‌های عمیق فرهنگی و سواد رسانه‌ای بالایی که در کشورمان داریم به نتیجه نرسید و عقیم ماند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از طریق وزارت امور خارجه و نهادهای بین‌المللی شکایت علیه رسانه‌های ضد ایرانی را در دستورکار داریم و به‌ زودی شکایت‌های حقوقی‌ خود را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی موضوع خواهیم کرد.

مقالات دیگر:روانشناس کودک و نوجوان گیشا

  • darya mehr