darya

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ثبت‌اسناد و املاک خراسان شمالی امید خیرخواه به موضوع تشکیل خانواده اشاره و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات در هر جامعه‌ای به حوزه خانواده مربوط است و به دلیل همین اهمیت از آن به‌عنوان یکی از نهادهای اجتماعی پایه‌ای یاد می‌شود.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک خراسان شمالی با اشاره به فرهنگ سبک زندگی اسلامی گفت: بنا بر اظهارنظر پژوهشگران و جامعه شناسان تغییر در سبک زندگی اصلی‌ترین عامل کاهش ازدواج و افزایش طلاق در جامعه است.

وی یکی از راهکارهای کاهش طلاق را تقویت کانون خانواده دانست و افزود: آموزش‌های همسر داری راهکار اصلی برای کاهش طلاق، تسهیل ازدواج‌های آسان و ساده و همچنین تقویت پشتوانه‌های عاطفی و معنوی و مالی در زوج‌های جوان همراه با تقویت سبک زندگی اسلامی در کانون خانواده‌ها و جامعه ازجمله موارد اصلی در مسیر گسترش سنت حسنه ازدواج پایدار است.

خیرخواه ادامه داد: تأملی بر روند آمارهای طلاق در کشور نشان می‌دهد که این موضوع در کشور نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده زیرا بر اساس گزارش سامانه ثبت آنی ازدواج و طلاق که در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق استان فعال است در شش ماهه سال ۹۹ آمار طلاق نسبت به مشابه سال گذشته با ثبت یک هزار و ۱۶۴ واقعه در ۱۶ دفتر طلاق استان ۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک خراسان شمالی در انتها به میزان ازدواج‌های ثبت‌شده در دفاتر رسمی اشاره کرد و گفت: طی شش ماهه نخست امسال تعداد ۴ هزار و ۶۴۳ عقد ازدواج در ۳۵ دفتر ازدواج سطح استان نیز ثبت‌شده است.

مقالات دیگر:دفتر عقد شیک غرب تهران

  • darya mehr
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • darya mehr
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • darya mehr