darya

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بانک توسعه صادرات ایران در هشت ماه اول سال جاری ۲۸۰ فقره تسهیلات برای قرض الحسنه ازدواج اختصاص داد.

مقالات بیشتر:دفتر عقد صادقیه

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، مجموع مبلغ تسهیلات اعطایی به زوج های جوان بالغ بر ۲۲۱میلیارد ریال است که در دوره زمانی ۱۴۰۰/۱/۱ لغایت ۱۴۰۰/۸/۳۰ پرداخت شده است.

طبق تفاهم نامه منعقده بین بانک توسعه صادرات ایران و بانک قرض الحسنه رسالت، بانک مذکور به نیابت از بانک توسعه صادرات اقدام به پرداخت این تسهیلات می نماید.

مقالات دیگر:بهترین وکیل غرب تهران

  • darya mehr
  • ۰
  • ۰

پارسینه: بیشتر روانشناسان خانواده معتقدند نامناسب ترین افراد برای ازدواج کسانی هستند که مبتلا به اختلال شخصیت هستند.

کسی که مبتلا به اختلال شخصیت است در زندگی فردی خود و با تمام روابط بین فردی خود مشکل دارد ولی معتقد است که او سالم است و دیگران مشکل دارند. ارتباط برقرار کردن با این افراد کار سختی است و نیاز به درمان فردی دارند.

مقالات بیشتر:دفتر ازدواج بلوارفردوس

تشخیص انواع اختلال شخصیت (بد گمان، نمایشی، دوری گزین، وابسته و ... تنها توسط روانشناس متخصص و یا با اجرای آزمون های روانی خاص امکان پذیر است).

فرد روان رنجور می کوشد گذشته را در آینده بیابد و به این ترتیب اکنون را از دست می دهد و نابود می کند.

کسی که زندگی نمی کند بیشتر از همه از مرگ می هراسد. اگر می خواهید چگونه زیستن را بیاموزید در مورد مرگ بیندیشید.

پس زمینه سیاه و تیره مرگ، رنگ های لطیف زندگی را با همه خلوصشان آشکار می کند و به چشم می آورد.

همانطور که گفتیم ارتباط برقرار کردن با این افراد کار سختی است و نیاز به درمان فردی دارند. برای مثال، کسی که اختلال شخصیت خود شیفته دارد:

فکر می کند آدم بسیار مهم و بی نظیری است

تحمل انتقاد را ندارد

همیشه خود را محق می داند

توانایی همدلی با دیگران ندارد

حسود و متکبر است

نیازهای خودش برایش مهم است

دیگران را استثمار می کند .

این افراد اغلب اوقات با یک فرد بسیار وابسته ازدواج می کند

منبع : کتاب درمانی اگزیستانسیال

مقالات دیگر:وکیل پایه یک دادگستری تهران

  • darya mehr
  • ۰
  • ۰

بخش زیادی از فرآیند پرداخت وام ازدواج در بانک ملت غیرحضوری شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بخش زیادی از فرآیند پرداخت وام ازدواج در بانک ملت غیرحضوری شده است.

مقالات بیشتر:سالن عقد جنت آباد

در ۱۰۰ روز ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۲۰۶۲ فقره تسهیلات ازدواج در بانک ملت از طریق فرابانک ملت انجام شده که وام گیرنده را از مراجعات مکرر به شعبه، چاپ و ارایه مدارک و مستندات بی نیاز می‌کند.

افراد حائز شرایط پس از ثبت نام در سامانه بانک مرکزی، در صورتی که بانک عامل آن‌ها ملت باشد، می‌توانند از طریق فرابانک ملت مراحل بعدی مانند ارایه درخواست، ارسال مدارک وام گیرنده و ضامن‌ها و ... را انجام دهند

مقالات دیگر:وکیل خانوداه در ارومیه

  • darya mehr
  • ۰
  • ۰

وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت شده توسط بانک صادرات ایران در هشت ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در این بانک همچنان به عنوان یکی از مسئولیت‌های اجتماعی برای حمایت از تشکیل خانواده با جدیت مورد توجه قرار دارد؛ به طوری که در ۸ ماهه اول سال جاری ۹۸ هزار و ۶۸۹ فقره وام ازدواج به ارزش ۸۴ هزار و ۸۲۳ میلیارد ریال توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شده و  از نظر ارزشی از رشد ۸۳ درصدی برخوردار بوده است.

مقالات بیشتر:دفتر ازدواج شیک

بنا به این گزارش بانک صادرات ایران در این مدت، ۹۸ هزار و ۶۸۹ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به عروس و دامادها پرداخت کرد که نسبت به هشت ماه ابتدای سال گذشته، ۱۱ درصد افزایش داشت.

پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در بانک صادرات ایران در سال‌های اخیر با جدیت دنبال می‌شود؛  به نحوی که این بانک از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون بیش از ۲۴۳ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخته و تشکیل خانواده را برای ۷۳۴ هزار نفر تسهیل کرده است.

گفتنی است بانک صادرات ایران در کنار پرداخت تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه در قالب وام‌های ضروری، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، وام مسکن اقشار ویژه، آزادی زندانیان نیازمند، مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد و بهزیستی، حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، وام ودیعه مسکن و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط ، در سال گذشته ۸۸ هزار و ۶۸۹ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش بالغ بر ۴۶ هزار و ۳۱۳ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرد.

مقالات دیگر:آموزشگاه تار غرب تهران

  • darya mehr